Identificació
Usuari/a Password

Identificació temporalment deshabilitada
Idiomes

La Xarxa d'Acció Solidària inicia una nova campanya de recollida de material escolar

Foto Les darreres dades de l'Institut Nacional d’Estadística sobre la pobresa a Espanya destaquen que la població en risc de pobresa ha augmentat fins al 22,2% durant el 2014, i afecta de manera especial la població infantil, afectació que arriba al 30,1%. Així, moltes famílies catalanes no poden assegurar el material escolar per als seus fills i les seves filles.

És per això que davant d’aquesta situació, des de les entitats de la Xarxa d’Acció Solidaria reprenem la iniciativa d’organitzar una nova campanya de recollida de material escolar que, com en l’anterior campanya, serà lliurat a escoles públiques dels barris amb alt risc d’exclusió social i pobresa.

La llista de material que cal recollir és:
Llapis, gomes, bolígrafs, motxilles, ceres de colors, maquinetes, retoladors, estoigs, cinta adhesiva, quaderns, llibretes i altres materials fungibles.

Els punts de recollida seran els locals de les entitats de la XAS.
La campanya és del 15 de juny al 15 de setembre.

S’ha de garantir a tots els nens i nenes l’oportunitat de desenvolupar els seus estudis amb dignitat i igualtat

Per a més informació:

www.xarxasolidaria.cat