Concentració del personal de neteja dels col·legis públics i dependències municipals de l’Ajuntament de Barcelona

Contra les retallades

La Federació de Serveis Privats de CCOO de Catalunya informa que les treballadores i treballadors del servei de neteja dels col·legis públics i dependències municipals de l’Ajuntament de Barcelona es concentraran demà, dijous 13 de juny, des de les 10’30h fins a les 12’00h, a la Plaça Urquinaona, 6, de Barcelona, enfront del Consorci d’Educació de Barcelona.

La concentració és per a mostrar la seva total oposició a la pretensió de l’Ajuntament i l’esmentat Consorci d’Educació de realitzar més retallades en aquest servei de neteja i que lògicament afectaria a la qualitat i higiene en aquests centres.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 12 de juny de 2013