format impressió |  contrast

Cercador
CCOO del Barcelonès

Dilluns, 19 de novembre, a les 11 hores, al c. Sant Eloi, 6, de Barcelona

Nova concentració a la Clínica Sant Antoni de Barcelona contra els acomiadaments i la persecució sindical

La situació a la Clínica Sant Antoni de Barcelona no ha canviat; les reclamacions que exposàvem durant l’última concentració del passat 2 d’octubre no van ser escoltades, Albert Bargalló, secretari d’Organització d’Acció Jove-Joves de CCOO de Catalunya i delegat LOLS a l’empresa, i dues companyes treballadores segueixen al carrer.

A aquesta situació li hem de sumar que recentment han obert dos expedients contradictoris a dues membres del comitè i a una treballadora per motius abusius que no tenen lògica.

Per això la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya demana que aquesta situació es reverteixi, es reincorpori al nostre delegat i les treballadores acomiadats i s'acabi d’una vegada aquesta situació de persecució als nostres companys. Per això, dilluns, 19 de novembre, a les 11 hores, a la Clínica Sant Antoni (c. Sant Eloi, 6, de Barcelona), es farà una nova concentració .

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 16 de novembre de 2018