Els sindicats de la Mesa de Negociació dels empleats públics de la Generalitat convoquen una concentració davant el Departament de Governació

El dimecres 30 de novembre, a les 9 h

Els sindicats presents en la Mesa General de Negociació dels empleats públics de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, CCOO, IAC i UGT, convoquen una concentració de delegats i delegades amb motiu de les retallades anunciades pel president Mas. La concentració serà el dimecres 30 de novembre, a les 9 h, davant del Departament de Governació (Via Laietana, 26, Barcelona).

La vicepresidenta del Govern, després de les acusacions de les organitzacions sindicals d’anunciar retallades a través dels mitjans de comunicació i menystenir l’àmbit de la negociació, que és el lloc on correspon negociar les condicions laborals, ha convocat la Mesa General de Negociació dels empleats públics el 30 de novembre.

CCOO, IAC i UGT convoquen aquesta concentració unitària de persones delegades en suport als representants socials en la Mesa i en protesta per les retallades que amb tota seguretat s’anunciaran.