CCOO considera una manca d’ètica democràtica el fet que el president Mas anunciï una bateria de mesures dos dies després de les eleccions sense haver-les situat en el debat electoral

CCOO de Catalunya vol mostrar la seva indignació davant la bateria de mesures presentades avui pel president de la Generalitat, Artur Mas, sense haver-les situat en cap moment en el marc del debat electoral. Per a CCOO aquesta actuació representa una manca d’ètica democràtica i un engany a la ciutadania que ha votat amb total desconeixement de les intencions del Govern de Catalunya i de la força política que el dirigeix.

CCOO li vol recordar al President Mas que qualsevol mesura que pugui modificar les condicions laborals dels treballadors s’ha de negociar en l’àmbit corresponent, tant si són treballadors públic com privats. A més, aquest sindicat vol recordar-li també que des de l’any 2007 els treballadors públics han tingut fortes afectacions negatives amb retallades i congelacions de salaris, sense que aquestes mesures hagin tingut cap resultat positiu en la reactivació de l’economia ni en la creació d’ocupació.

CCOO de Catalunya insta al President Mas a obrir un espai de concertació social amb empresaris i sindicats per negociar mesures urgents que impulsin la reactivació econòmica a Catalunya i en conseqüència es comencin a crear llocs de treball frenant la sagnia de la pèrdua constant d’ocupació.

CCOO reclama al Govern de la Generalitat que activi immediatament la seva capacitat de caràcter fiscal, aplicant i recuperant impostos com el de patrimoni o el de successions per garantir recursos públics suficients i imprescindibles per desenvolupar les polítiques públiques necessàries per mantenir el nostre estat del benestar.

Feu clic per veure les declaracions de Dolors Llobet, secretària de Comunicació i portaveu de CCOO de Catalunya, efectuades el dimarts 22 de novembre de 2011.