CCOO, IAC i UGT convoquen una nova jornada de protesta contra les retallades als serveis públics

Demà, dimecres, 11 de maig, concentracions a les portes dels centres de treball

El dimecres 11 de maig, CCOO de Catalunya, IAC i UGT han convocat els treballadors i les treballadores del conjunt de les administracions públiques de Catalunya a concentrar-se a la porta del seu centre de treball contra les retallades en els serveis públics i la reducció de llocs de treball.

Les principals concentracions seran:

-INCASOL, c. Còrsega, 289. Barcelona. 10.30 hores.
-Hospital de Bellvitge. L’Hospitalet de Llobregat. 13.00 hores
-Consorci d’Educació de Barcelona, plaça Urquinaona. 13.00 hores

A més d’aquestes tres concentracions, tot al llarg del territori es produiran mobilitzacions. Així, entre d’altres, destaquen, a Barcelona la que hi haurà davant el Departament de Governació (Via Laietana, 26) a les 10.30 h; al CEIP Àngel Baixeras (c. Salvador Arlet, 1, cantonada Via Laietana) a les 13 h, i al Parc Científic de Barcelona. Edifici Clúster (c. Baldiri i Reixac), de 10 a 13 hores. A més, el conjunt de centres de salut de l’Hospitalet de Llobregat es manifestarà a les 18.30 h, des de la plaça de la Vila fins el CAP del carrer Cobalt. A Viladecans també hi haurà una concentració, a les 11 h, davant l’IES Torre Roja (c. Jocs Olímpics 8).