El projecte de Llei de mesures per a l’ocupació pública ha mort!

DESCANSI EN PAU

El personal subaltern pot respirar tranquil.

Després de les ultimes converses amb els grups parlamentaris i de la reunió mantinguda avui amb el conseller de Governació i Administracions Públiques, podem confirmar les nostres sospites: el projecte de Llei de mesures per a l’ocupació pública ha mort.

Com acostuma a passar amb els difunts, voldríem oblidar els seus defectes; els d’una Llei “perillosa, que pretenia extingir el personal subaltern i apuntava a l’externalització de les seves funcions, introduïa l’arbitrarietat com a element decisori en l’accés o consagrava els àmbits funcionals com a elements que dificulten o impedeixen el dret a la mobilitat”, tal com havíem dit en la nostra compareixença parlamentaria. Tampoc trobem aquelles paraules boniques que acostumem a dedicar a tots els que ens deixen en escriure els seus epitafis.

Ara només ens queda felicitar-nos, i especialment a tot el personal subaltern, per aquesta noticia, i esperar tranquil•lament veure passar definitivament el cadàver d’aquest projecte de llei. I desitgem, ens desitgem, poder ajudar a construir una nova Funció Pública Catalana al servei de la ciutadania, en la qual tots i totes estiguem convidats a participar amb el nostre treball i les nostres propostes.

CCOO seguirem fent la nostra feina.

Algunes notes de com ha anat aquesta història:

• Descansi en pau la llei
Què hem fet i què estem fent
Compareixença de CCOO al Parlament
Lliurament de signatures al Parlament contra l’extinció del cos de subalterns
És necessària una resposta ràpida i contundent a una agressió com aquesta
CCOO de Catalunya denuncia l’aprovació de l’avantprojecte de Llei de mesures d’ocupació pública sense la preceptiva negociació prèvia

16.07.2010 Informació sobre l’escrit enviat per Funció Pública a algunes persones del Personal Subaltern, sobre la Llei de mesures.