Els sindicats del sector públic expliquen en roda de premsa els motius que els han portat a convocar la vaga del 8 de juny

Demà, divendres, a les 12 h, al Col·legi de Periodistes

Sota el lema “No a la retallada de pensions i salaris, sí als serveis públics. Que la crisi la paguin els especuladors”, els sindicats CCOO, UGT, CSIF, IAC i USOC convoquem a la vaga el sector públic contra les mesures adoptades pel Govern central i el Govern de la Generalitat, que suposen una injusta retallada dels salaris, així com un atac als drets socials i a l’Estat del benestar.

Per tal de valorar públicament ambdós decrets, la seva afectació social i econòmica, i explicar els motius de la vaga, convocada per al proper 8 de juny, hem organitzat una roda de premsa per demà, divendres, 4 de juny, a les 12 hores, a la sala d’actes de la seu del Col•legi de Periodistes, en què participaran els màxims responsables dels àmbits del sector públic de les organitzacions sindicals convocants.