Problemes de connexió en algunes aplicacions

Us informem que, per problemes informàtics en les comunicacions a nivell confederal, algunes aplicacions relacionades amb l’afiliació, les eleccions sindicals, la comptabilitat o d’altres que es connecten amb els sistemes centrals de CCOO poden tenir problemes per iniciar-se o per intercanviar informació.
Els equips d’informàtica estan treballant per solucionar el problema i restablir les comunicacions però encara no hi ha una estimació del temps necessari per fer-ho.
Disculpeu les molèsties que aquest fet us pugui ocasionar.