CCOO de Catalunya celebra el seu X Congrés els dies 14, 15 i 16 de desembre al Palau de Congressos de Barcelona

Sota el lema “Defensem drets, construïm futur. CCOO, l’eina”

CCOO de Catalunya celebra al Palau de Congressos de Barcelona (Av. Reina Maria Cristina, s/n) demà, dia 14, i el dissabte i diumenge, 15 i 16 de desembre, el seu X Congrés, d’on sortirà la nova direcció del sindicat i els elements estratègics per als proper quatre anys.

El Congrés començarà a les 15’30 hores amb l’obertura a càrrec del secretari d’Organització del sindicat, la constitució de la Mesa del Congrés i la intervenció de l’alcalde de Barcelona, Xavier Trias. Cap a les 17’00 hores, el secretari general del sindicat, Joan Carles Gallego, farà la presentació de l’Informe general. Està prevista també durant la tarda la intervenció del President de la Generalitat en funcions, Artur Mas.

El dissabte 15, durant el matí tindrà lloc el debat del Pla d’acció i dels Estatuts, així com la votació de l’Informe general. A la tarda, a partir de les 17’00 hores, es presentaran les candidatures als òrgans de direcció del sindicat i de la secretaria general, i es realitzaran les votacions. Joan Carles Gallego es presenta a la reelecció al capdavant de CCOO de Catalunya.

Finalment, el diumenge 16, a partir de les 12’00 hores tindrà lloc la cloenda del congrés, que serà oberta a l’afiliació de CCOO de Catalunya. Comptarem amb les intervencions del secretari general escollit en el congrés i d’Ignacio Fernández Toxo, secretari general de CCOO.

Us adjuntem l’horari previst del X Congrés de CCOO de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 13 de desembre de 2012