Montserrat Margarit Castells, pionera del feminisme a Manresa i al Bages, nascuda a Barcelona el 1941 i establerta a Manresa des dels 20 anys, va ser una figura clau en la defensa dels drets de les dones, i va fundar el moviment feminista local i va cofundar l’Associació de Dones del Bages.
Actualment, era membre del Sindicat de Jubilats de CCOO i de la Plataforma en Defensa de les Pensions Públiques i els Drets de la Gent, on era habitual coincidir en les concentracions.
Des de CCOO volem expressar el nostre condol més sincer a la seva família, amistats i companys i companyes.
Que la terra et sigui lleu, companya.

