Assemblea sindical oberta (ASO)

L’Assemblea sindical oberta (ASO) és un mecanisme de participació que, cada quatre anys, CCOO de Catalunya posa en marxa entre la seva afiliació i entre les entitats i  col·lectius amb els quals tenim relació per esbrinar-ne les preocupacions, els interessos, les idees i les propostes amb l’objectiu de definir i preparar, amb un any d’antelació, els eixos de debat de cada procés congressual del sindicat. És a dir, l’ASO és un procés assembleari que ajuda a establir, des de la base, l’estratègia i l’acció de CCOO de Catalunya per defensar els interessos de la classe treballadora.

Per això, organitzem assemblees a les diferents poblacions del nostre territori, en el marc de la 3a Assemblea sindical oberta de CCOO de Catalunya. Serà una oportunitat per debatre i reflexionar sobre diversos eixos d’interès sindical i sociopolític, com és la participació del jovent a la nostra societat, com assegurem els drets a la ciutadania al nostre país, com millorem les condicions de treball de la classe treballadora i, finalment, com fem front als nous reptes al voltant de l’increment del temps de vida sobre el temps de treball.

Aso Cartell