El divendres, 24 de gener, a les 18 hores, a la seu de CCOO, carrer de la Unió de Terrassa, se celebrarà el tradicional acte de record a les víctimes de la violència feixista.
Es compleixen 48 anys des que un grup de pistolers d’extrema dreta van irrompre al despatx d’advocats laboralistes de CCOO i del PCE, situat al número 55 del carrer d’Atocha. Van metrallar les nou persones allà presents. Van matar tres advocats laboralistes, un estudiant de dret i un administratiu i quatre persones més van resultar ferides. Els advocats laboralistes estaven al punt de mira dels grups ultradretans, no només per la seva vinculació amb CCOO i el PCE, sinó també pel compromís amb la democràcia i el seu treball incansable per millorar les condicions laborals dels treballadors. Aquell 24 de gener els ultradretans van assassinar Francisco Javier Sauquillo Pérez del Arco, Luis Javier Benavides Orgaz, Enrique Valdelvira Ibáñez, Serafín Holgado de Antonio i Ángel Rodríguez Leal. Van ser greument ferits Miguel Sarabia Gil, Alejandro Ruiz-Huerta Carbonell, Luis Ramos Pardo i Lola González Ruiz.
Que els seus noms no quedin a l’oblit.
Tornem a recordar les víctimes de la massacre d’Atocha amb una ofrena floral davant del local sindical de Terrassa.
Us convidem a participar-hi!
