El passat dia 20 es va signar l’acord entre el Ministeri de Treball, CCOO i UGT per tal de reduïr la jornada laboral a les 37,5 hores. Ara, l’acord haurà d’iniciar el seu tràmit al congrés.





El passat dia 20 es va signar l’acord entre el Ministeri de Treball, CCOO i UGT per tal de reduïr la jornada laboral a les 37,5 hores. Ara, l’acord haurà d’iniciar el seu tràmit al congrés.



