‘Sí, tindrem pensions dignes’ programa 298 de CCOO a Televisió de Catalunya

El programa número 298 de CCOO a Televisió de Catalunya porta per títol Sí, tindrem pensions dignes i s’ha emès el dilluns 8 de maig del 2023, al Canal 33.

El 15 de març, Govern i sindicats majoritaris signaven l’acord per a la segona fase de reforma del sistema de pensions públiques, que va ser aprovada per la majoria del Congrés el 30 de març. Aquesta reforma complementa la primera, que es va aprovar el juliol del 2021 i és fonamental, ja que assegura la viabilitat i la suficiència del nostre sistema de pensions per als propers 25 anys. I això millorant els ingressos i protegint molt més qui més ho necessita.

Aquesta reforma de les pensions assegura a la ciutadania que tindrem pensions públiques dignes en els propers anys davant d’aquells que, amb interessos econòmics, sempre repeteixen que el nostre sistema de pensions no és viable.  La reforma garanteix la suficiència de les pensions, que s’augmentaran amb l’IPC, ataca la bretxa de gènere que afecta les dones i reforça l’equitat i la solidaritat del sistema. Però, vols saber com t’afecta la reforma de les pensions? T’ho expliquem en aquest programa.

Podeu veure el programa Sí, tindrem pensions dignes en aquest enllaç.

Altres programes a https://www.ccoo.cat/programa-de-ccoo-a-tvc/