CCOO denuncia la situació dels treballadors i de les treballadores de les empreses del Grup Husa per la falta de pagament de les nòmines

Demà dimarts, 25 de febrer, a les 17’30h, a Barcelona

Segons informa la Federació de Comerç, Hostaleria i Turisme (FECOHT) de CCOO de Catalunya, les plantilles de les empreses del Grup Husa que estan suportant la falta de pagament i retards continuats de les nòmines, han decidit manifestar-se demà dimarts, 25 de febrer, a les 17’30h, davant la seu del grup a Barcelona (c/Sabino Arana, 27) per denunciar els impagaments.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 24 de febrer de 2014

Agenda:
Dimarts 25 de febrer de 2014
a les 17.30 hores
Davant de la seu del Grup Husa – c/Sabino Arana, 27. BCN

Afilia’t! Contacta