Vaga a Atento Teleserveis

Dijous 24 de juliol

La Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya recorda que els treballadors i treballadores d’Atento Teleserveis estan convocats a fer vaga demà, dijous 24 de juliol, per protestar per l’expedient de regulació d’ocupació (ERO) presentat per la direcció.

Es preveu que, a Catalunya, l’ERO afecti 36 persones al centre de Glòries (Barcelona), 95 persones al centre de Meridiana (Barcelona) i 25 persones al centre de Lleida.

CCOO considera que la mala gestió d’Atento amb el seu proveïdor majoritari, Telefónica, s’ha traduït en pèrdues que hauran d’assumir els teleoperadors i teleoperadores, pagant-ho amb els seus llocs de treball, en lloc de penalitzar els responsables d’aquesta pèssima gestió. 

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 23 de juliol de 2014

Afilia’t! Contacta
Logotip de CCOO de Catalunya
Resum de privacitat

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del web trobes més interessants i útils.