Indústria de CCOO insta el Govern a definir les actuacions que desenvoluparà en un sector estratègic com el de l’auto

Després de reconèixer, fa uns dies, que les ajudes per a la compra de vehicles han estat positives per a la indústria de l’automòbil, perquè han impulsat les vendes, i d’assegurar que li agradaria llançar un Pla Renove perquè seria bo per al sector, el ministre d’Indústria s’ha desdit de les seves paraules i argumenta que el Govern “no té marge de maniobra suficient”. Això evidencia un cop més la falta de rumb del Govern i d’una política industrial real.

Davant la situació per la qual està passant la indústria automobilística, la Federació d’Indústria d’àmbit estatal ha instat el Govern a definir, d’una vegada per totes, les actuacions que pretén desenvolupar en aquest sector, que és estratègic per a la nostra economia. Per aquesta raó urgeix al ministre José Manuel Soria a passar de les paraules als fets i a obrir una mesa per a l’automoció amb la participació sindical, de la qual en surtin mesures industrials, econòmiques i socials, con un Pla Renove que estimuli definitivament el sector.

Consulta aquí les propostes del sindicat per al sector