La representació sindical de les persones treballadores de les empreses del grup Mediapro que presten serveis de producció audiovisual per a LaLiga ha iniciat contactes amb l’empresa HBS, nova adjudicatària dels drets de producció. Tot i que es valora positivament la proposta de reunió per part d’HBS, els treballadors denuncien la manca d’informació i garanties sobre la seva continuïtat laboral després del canvi d’empresa, fet que manté un clima de gran incertesa.
Els sindicats exigeixen una solució urgent i una reunió conjunta amb la participació de LaLiga, Telefónica, Mediapro, HBS i totes les representacions sindicals implicades abans que acabi la competició. Si no obtenen una resposta clara i satisfactòria en aquest termini, adverteixen que no descarten la convocatòria d’una vaga durant les darreres jornades del campionat, fet que posaria en risc l’emissió televisiva de partits decisius per a nombrosos clubs.
