Solidaritat internacional: delegacions de Palestina i el Líban al Congrés de CCOO de Catalunya

La solidaritat internacional ha estat present al 13è Congrés de CCOO de Catalunya amb la participació de delegacions de Palestina i del Líban. Hem rebut companys i companyes d’aquests territoris, amb qui compartim lluites i aliances per defensar els drets de les persones treballadores i dels pobles.

La seva presència és una mostra del compromís de CCOO de Catalunya amb les causes justes arreu del món i amb la construcció d’un sindicalisme solidari, que entén que les fronteres no poden ser un límit per a la defensa dels drets humans i laborals.

El congrés ha estat també un espai per reforçar vincles, compartir experiències i reafirmar la voluntat de seguir teixint complicitats internacionals, especialment en un context marcat per guerres, ocupacions i vulneracions constants de drets.

Afilia’t! Contacta
Logotip de CCOO de Catalunya
Resum de privacitat

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del web trobes més interessants i útils.