Manifestació dels treballadors i les treballadores d’Amazon Martorelles contra el tancament

Els treballadors i les treballadores d’Amazon Martorelles s’han manifestat aquest matí a Barcelona com a mostra de rebuig davant la intenció de l’empresa de tancar la planta on treballen.

Per a CCOO de Catalunya el trasllat de més de 800 treballadors i treballadores que proposa Amazon és un tancament encobert, ja que la multinacional utilitza un subterfugi jurídic per intentar canviar les regles del joc.

Creiem que el tancament d’Amazon a Martorelles pot generar un precedent important per acabar amb els drets laborals, pagant indemnitzacions molt baixes als treballadors i les treballadores al mateix temps que s’aconsegueixen grans beneficis empresarials, explotant simultàniament el territori i la plantilla.

És per això que el sindicat ha ofert assessorament jurídic i sindical i ha acompanyat els treballadors i treballadores afectats en les diverses mobilitzacions que han realitzat des de principis de mes.

Feu clic per veure l’àlbum de fotos de la manifestació dels treballadors i les treballadores d’Amazon Martorelles