Manifestació del #6ABRIL a Barcelona

Per una #CatalunyaSocial

En el marc de les mobilitzacions europees en defensa dels drets socials que tindran lloc a principis d’abril, CCOO de Catalunya dóna suport a la campanya Per una #CatalunyaSocial que impulsen diferents sindicats i entitats.



Aquesta campanya es concreta en una manifestació el diumenge #6ABRIL de 2014 a Barcelona. Començarà a les 12.00 hores a la Plaça Urquinaona. Volem que la ciutadania expressi el seu rebuig a unes polítiques que provoquen desigualtat i anul·len drets.



Feu clic per veure:

-el cartell de CCOO Per una #CatalunyaSocial

-l’octavilla Per una #CatalunyaSocial
Resum prioritats_x una Catalunya social.pdf

Afilia’t! Contacta
Logotip de CCOO de Catalunya
Resum de privacitat

Aquest web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les galetes s'emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions del web trobes més interessants i útils.