Una nombrosa delegació de CCOO de Catalunya participa al 12è Congreso Confederal de CCOO, que se celebra del 21 al 23 d’octubre a Madrid

Amb el lema “Actuar para avanzar”, del 21 al 23 d’octubre tindrà lloc a Madrid el 12è Congreso Confederal de CCOO.

Una nombrosa delegació de CCOO de Catalunya, formada per 58 persones i encapçalada pel seu secretari general, Javier Pacheco, es desplaçarà a Madrid per participar als diferents debats, que fixaran l’estratègia del sindicat per als propers quatre anys i portaran a l’elecció del secretari general de CCOO d’Espanya, on amb molta probabilitat Unai Sordo pot resultar escollit, ja que de moment no s’ha presentat cap altre candidatura

La delegació de Catalunya està formada per 32 dones i 26 homes, i està presidida pel sindicalista de les comarques tarragonines Joan Canela. Catalunya és el territori de CCOO amb més representació al congrés confederal del sindicat. Val a dir que des de Catalunya també hi aniran més delegats i delegades en representació de les diferents federacions que formen el sindicat. Concretament, les federacions aportaran un total de 34 delegats i delegades ( 19 homes i 15 dones).  En total des de Catalunya assistiran 92 delegats i delegades entre la delegació territorial i la federativa,  47 dones i 45 homes,  el que significa una setena part de tots els delegats i delegades del Congrés Confederal de CCOO.