El proper dia 30 d’octubre, la funció pública convoca una concentració per reivindicar millors salaris i més ocupació pública
Els sindicats CCOO, CSIF i UGT han iniciat un calendari de mobilitzacions davant la inacció del Govern en la negociació col·lectiva de la funció pública, que manté congelades les nòmines del personal públic i bloqueja la possibilitat d’un nou acord per millorar les
Els sindicats reclamen una negociació immediata per desbloquejar els increments salarials del 2024 i 2025 i adverteixen que, si no hi ha avenços reals, es convocarà una vaga general al desembre al conjunt de l’Administració pública.
A Lleida, la convocatòria és el 30 d’octubre, a les 12 h, davant la Subdelegació del Govern (plaça de la Pau, 1).
