Joan Carles Gallego entrevistat a La Xarxa

En aquesta entrevista d’actualitat per La Xarxa, Joan Carles Gallego ha parlat, entre d’altres temes, sobre la negociació dels pressupostos de la Generalitat de Catalunya i ha demanat al Govern que obri un debat i una negociació sobre els pressupostos amb les entitats socials, sindicals i agents econòmics. Joan Carles Gallego ha explicat que hi ha quatre qüestions clau que haurien d’incloure els comptes: la lluita contra la pobresa, la lluita per la creació d’ocupació en termes de qualitat lligada a la reversió de la política de retallades, polítiques de suport a la reactivació econòmica i la recuperació de les condicions de treball dels empleats públics. (28/10/16)

Joan Carles Gallego, entrevistat al 3/24

En aquesta entrevista pel 3/24, entre d’altres temes, Joan Carles Gallego ha parlat dels pressupostos 2017, de negociació col·lectiva i diàleg social, ha comentat les dades de l’atur i la renovació de la secretaria general del sindicat. (28/10/16)

Joan Carles Gallego a ‘L’entrevista de Catalunya Informació’

Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i Camil Ros, secretari general d’UGT de Catalunya, han dit al programa ‘L’entrevista de Catalunya Informació’ que el debat de pressupostos hauria de desvincular-se del debat sobiranista. D’aquesta manera seria més fàcil que s’aprovessin polítiques socials. També han demanat a la patronal que aprovi els increments salarials pactats.

Entrevista a Joan Carles Gallego a Ràdio Nacional

Marc Guasch entrevista en Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, per parlar sobre les dades de l’atur, la recuperació dels drets perduts durant la crisi, les reformes laborals, les mobilitzacions, els pressupostos i l’11è congrés del sindicat, entre d’altres temes.

Joan Carles Gallego al programa ‘La vida’ de Catalunya Ràdio

Joan Carles Gallego ha participat en el programa, conduït per Sílvia Coppulo, ‘La vida’, de Catalunya Ràdio. En el programa es va debatre sobre si s’ha de limitar el sou dels directius de les empreses. En el programa van participar Joan Carles Gallego, secretai general de CCOO de Catalunya i Ignasi Rafe, soci fundador de Talman Group. (10/05/16)