Jornada “El futur dels temps de treball: condicions, marc normatiu i experiències de reducció de jornada”

CCOO de Catalunya ha iniciat un cicle de debats sobre el temps de treball i el temps de vida, amb el lema “Treballar menys, repartir els treballs i viure millor”, per renovar la proposta del sindicat en els usos del temps, de treball i de vida.

La propera cita de l’esmentat cicle serà el proper dimarts 9 de maig, data en què CCOO de Catalunya organitzarà la jornada “El futur dels temps de treball: condicions, marc normatiu i experiències de reducció de jornada”.

Serà a les 9.30 h, a l’Espai Assemblea de la seu nacional del sindicat, a Via Laietana, 16, de Barcelona.

La jornada s’estructurarà en dues parts. Una primera, amb la presentació d’experiències de reducció de jornada, comptarà amb les intervencions d’Enric Nomdedéu, secretari autonòmic d’Ocupació del País Valencià; Boris Plazzi, secretari d’Internacional i membre de la direcció confederal de la CGT de França, i Maria Nikolopoulou, representant de CCOO al CESE. Maribel Ayné, secretària d’Internacional i Cooperació de CCOO de Catalunya, moderarà aquesta primera part. La segona, sobre el marc normatiu i les propostes per a la negociació col·lectiva, inclourà les ponències de Francisco Trillo, professor a la Universitat de Castella-la Manxa, i Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical i Transicions Justes.

Dolors Llobet, secretària d’Estudis, Cultura i Memòria de CCOO de Catalunya, presentarà la jornada, que clourà Javier Pacheco, secretari General de CCOO de Catalunya.

Formulari d’inscripció a la Jornada