Butlletí Treball, Economia i Societat (Gener de 2020)

Inclou un dossier sobre Transició Justa i les noves seccions Noves realitats i Hemeroteca del BTES. També les seccions editorial (Treball digne en un planeta sostenible), Aula treball i societat (conferència sobre el dret de vaga), Nota de conjuntura i Treballs de postgrau (La clase trabajadora del siglo XXI)

Butlletí Treball, Economia i Societat (Octubre de 2019)

Inclou un dossier sobre Fiscalitat i la nova versió interactiva de l’Eurobaròmetre Social (amb indicadors d’ocupació i qualitat de l’ocupació). També les seccions editorial (Fiscalitat i model social), nota de conjuntura, sostenibilitat (Fiscalitat i transició cap al canvi de model productiu), treball de postgrau (Causes de la mercantilització del sistema d’atenció sanitària a Catalunya) i papers del Seminari Salvador Seguí.

Butlletí Treball, Economia i Societat (Octubre de 2019)

Butlletí Treball, Economia i Societat (Maig 2019)

Inclou un dossier monogràfic sobre Europa i la nova secció Aula de Treball (Conferència sobre el futur del treball). També les seccions editorial (L’Europa de la ciutadania, dels drets i la democràcia), indicadors interactius (Pes dels salaris i renda familiar disponible), nota de conjuntura, sostenibilitat (canvi climàtic i UE), treball de postgrau (memòria de Rosa Luxemburg) i papers del Seminari Salvador Seguí