Escola de joves sindicalistes Ángel Rozas 2020

Erradiquem el virus de la precarietat!

Companyes i companys,
Un any més ja tenim aquí l’Escola de joves sindicalistes Ángel Rozas. La celebrarem el divendres 6 de novembre a la seu central de CCOO Catalunya, a la sala d’actes de Via Laietana 16, a Barcelona, i en directe per Youtube.

L’escola és la trobada anual de joves de CCOO per compartir experiències i aprendre sobre el món sindical i laboral que ens envolta. Aquest any, a causa del context motivat per la pandèmia, ens veiem obligats a condensar el programa en un únic dia. Així com, si tot va bé, a oferir participació presencial, amb places limitades, combinat amb un espai de participació telemàtic.

Aquest any, sota el lema “ERRADIQUEM EL VIRUS DE LA PRECARIETAT!”, aprofundirem sobre com ha afectat la pandèmia sanitària a la joventut. Tractarem qüestions i experiències relatives als ERTOs i compartirem vivències de primera línia durant l’estat d’alarma. A banda, no perdrem l’enfoc sobre com s’estan organitzant les noves realitats del treball i debatrem aquelles qüestions que ens preocupen com a joventut per encarar l’any congressual que vindrà.

US ESPEREM A LA XVIII ESCOLA, NO US LA PERDEU!

Sessió de matí

Sessió de tarda