Aquest dilluns, 21 d’octubre, els Homes pel Feminisme de CCOO debatrem sobre si estem educant els nostres fills en la igualtat. Després, ens unirem a la concentració d’homes igualitaris a les 19 h a la plaça de Sant Jaume de Barcelona.


Aquest dilluns, 21 d’octubre, els Homes pel Feminisme de CCOO debatrem sobre si estem educant els nostres fills en la igualtat. Després, ens unirem a la concentració d’homes igualitaris a les 19 h a la plaça de Sant Jaume de Barcelona.
