Encetem el 13è mandat de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya

Encetem el mandat després de la finalització de tot el procés congressual, que va culminar amb la celebració del 13è Congrés de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya els passats 9, 10 i 11 d’abril. Un congrés que ha expressat coherència en els debats i consensos importants en les renovacions dels diferents nivells. Per tant, encetem el mandat amb una organització reforçada, amb cohesió interna i amb un full de ruta compartit.

Afilia’t! Contacta