“Ucraïna en la geopolítica global”, xerrada amb el periodista Rafael Poch a CCOO de Catalunya

El dimarts, 22 de març, a les 17 hores

El dimarts,  22 de març, a les 17 hores, la Fundación 1.º de Mayo, en col·laboració amb la Fundació Cipriano García, organitza la xerrada “Ucraïna en la geopolítica global”, amb el periodista Rafael Poch. L’acte estarà presentat per Fernando Lezcano, president de la Fundación 1.º de Mayo, i Dolors Llobet, secretària d’Estudis, Cultura i Memòria de CCOO de Catalunya. També hi participaran Unai Sordo, secretari general de CS de CCOO (via streaming), i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catallunya.

Rafael Poch de Feliu (Barcelona, 1956) ha sigut, durant 35 anys, corresponsal internacional, la major part dels quals (1988-2008) a Moscou i Pequín per a La Vanguardia, i la resta, entre Berlín i París. Als anys vuitanta va treballar de corresponsal itinerant a l’Europa de l’Est (1983-1987). És autor de diversos llibres sobre Rússia i Xina (Ed. Crítica), entre ells Entender la Rusia de Putin, de la humillación al restablecimiento (Akal, 2019).

L’acte tindrà lloc a l’Espai Assemblea de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, Barcelona) i es podrà seguir per streaming a través del YouTube de CCOO de Catalunya: https://www.youtube.com/watch?v=l8zHYlHLlmU.