Concentració de suport als sindicats francesos contra la reforma de les pensions a França

CCOO de Catalunya donarà suport a la jornada de mobilització convocada a França el proper dimarts 31 de gener en contra de la reforma de les pensions anunciada pel govern del país veí.

Els sindicats francesos (CFDT, CGT, FO, CFR-CGC, CFTC, UNSA, Solidaires i F.S.U.) convoquen la vaga per reclamar que s’aturi la reforma de les pensions que planteja, entre d’altres mesures, elevar l’edat de jubilació. La reforma afecta greument totes les persones treballadores, però especialment les que van començar a treballar de molt joves i les que tenen feines més precàries. A més, també reforça les desigualtats de gènere.

Des de CCOO de Catalunya us convoquem el mateix dimarts 31 de gener, a les 11 h, davant del consolat de França (ronda de la Universitat, 22 bis, de Barcelona) com a mostra de solidaritat amb la classe treballadora francesa i de rebuig a la reforma de les pensions.

Cal recordar que la primera jornada de protesta, que va tenir lloc el passat dia 19, va tenir un gran seguiment, amb 2 milions de persones al carrer. La protesta massiva va comptar amb la participació de diversos sindicalistes de CCOO de les comarques gironines.

#greve31janvier
#NonALaReformeDesRetraites