Comencem la campanya d’eleccions sindicals!

S’inicia el període de concentració d’eleccions sindicals, i hem volgut llançar al món la nova campanya que ens acompanyarà durant els propers anys. Amb el lema “Amb les coses de menjar, no s’hi juga. CCOO, el poder de canviar-ho tot”, i una gràfica renovada basada en el puny, volem fer més força que mai amb una imatge neta i poderosa.

Allà on altres es promocionen amb cants de sirena, nosaltres oferim canvis reals. Som la primera força sindical, i per molts menjaclosques amb els quals altres forces es vulguin vendre, el poder de la nostra gent és el que aconsegueix millorar la vida de milions de treballadors i treballadores cada dia. Per això aquests dies estem llançant a xarxes una animació que desvetlla aquesta filosofia, acompanyada del lema “Tu saps com costa guanyar-se el pa. No deixis que te’l prenguin”, que és el que hi ha en joc a les eleccions sindicals.

Tot plegat s’acompanyarà amb la campanya gràfica que cada persona, cada centre de treball, cada empresa, sector i federació anirà desplegant. Aquesta campanya de punys renovats ens l’ha preparada la dissenyadora Júlia Solans, i amb ella hem elaborat una proposta que recorda i posa al dia el nostre mític logo del pop, dissenyat per Ángel Aragonés l’any 1976, fet amb punys que branden les eines dels diferents sectors: les nostres armes.

Logo Ccoo Aragones Antic

Són uns punys que ja eren poderosos llavors, i que continuen sent-ho ara, diversos i valents, que no tenen por de sortir a combatre cada dia per defensar la classe treballadora. Uns punys guanyadors que, com CCOO, tenen el poder de canviar-ho tot!