CCOO lamenta la pèrdua del company mort a les tasques d’extinció de l’incendi del Baix Ebre

Des de CCOO de la Generalitat al Departament d’Interior i Seguretat Pública lamentem profundament la pèrdua d’un company de l’EPAF (equip de prevenció activa forestal) que ha mort avui en un accident laboral mentre participava en les tasques d’extinció de l’incendi al Baix Ebre, a Paüls.

És un dia molt trist per a totes les companyes i companys del Cos de Bombers, de tot el Departament d’Interior i de la Generalitat.

Volem expressar el nostre més sentit condol a la família, amistats i persones properes, així com a tota la plantilla.

Descansi en pau.

Afilia’t! Contacta