Les organitzacions sindicals CCOO i UGT convoquen a la vaga a tot el personal laboral docent, el proper dilluns, dia 8 de setembre, per reclamar la regularització de la nòmina i el pagament dels estadis docents.
La concentració tindrà lloc davant del Departament d’Educació (Via augusta 202-226, de Barcelona) el 8 de setembre, a les 13 hores.
