CCOO de Catalunya, conjuntament amb la UGT de Catalunya, criden a la mobilització per reclamar la reducció de jornada.
Els dos sindicats majoritaris convoquen una concentració el pròxim dimecres, 10 de setembre, a tot el territori i, en concret, a Barcelona, a les 10 h del matí, davant de Foment del Treball, sota el lema “Reducció de jornada, ja!”. L’objectiu és pressionar perquè el projecte de llei que recull la reducció de la jornada a 37,5 hores arribi finalment a debat parlamentari després de mesos d’inacció política i bloqueig empresarial.
Es comptarà amb la participació de la secretària general de CCOO de Catalunya, Belén López, i el secretari general d’UGT de Catalunya, Camil Ros, amb l’objectiu de remarcar la necessitat urgent d’aquesta mesura: reduir la jornada sense pèrdua salarial és clau per millorar la salut i el benestar de la classe treballadora, per repartir millor el temps de treball i la cura, per augmentar la productivitat i per avançar cap a un model laboral més modern, just i sostenible.
Mentre el Congrés dels Diputats debatrà el projecte de llei justament el mateix 10 de setembre, fem una nova crida a sortir al carrer per exigir drets, dignitat i temps per viure — fins a desencallar-ho, fins a aconseguir-ho.
Dia: dimecres, 10 de setembre
Lloc: Foment del Treball (Via Laietana, Barcelona)
L’atenció als mitjans de comunicació serà a les 9.45, al mateix lloc de la convocatòria.
