CCOO de Catalunya participarà a la manifestació “Unim-nos per un món sense racisme ni feixisme”

Organitzada per la UCFR, la manifestació tindrà lloc aquest dissabte, 16 de març, a Barcelona

Aquest dissabte, amb motiu de la celebració el proper 21 de març del Dia Internacional contra el Racisme, tindrà lloc a Barcelona la manifestació “Unim-nos per un món sense racisme ni feixisme”, organitzada per la Unitat Contra el Feixisme i el Racisme (UCFR), de la qual forma part el sindicat.

L’extrema dreta és una amenaça real per a la nostra seguretat, ja que cerca fracturar la societat i afeblir la nostra capacitat de reacció, també en l’àmbit sindical.

Davant dels discursos populistes i demagògics de les forces d’extrema dreta, cal construir una narrativa alternativa basada en els valors de la solidaritat i la igualtat de drets i d’oportunitats per a tota la ciutadania. És per això que la lluita contra el racisme i l’extrema dreta també és una prioritat de la lluita sindical.

Des de CCOO de Catalunya fem una crida a participar a la manifestació per posar de manifest el nostre rebuig al racisme i a la xenofòbia, i als intents de l’extrema dreta de fracturar la societat.

Per un món sense racisme, plantem cara! Nosaltres som més!

Data: dissabte, 16 de març de 2024, a les 17 h

Lloc: plaça de la Universitat, Barcelona

Podeu consultar el web d’UCFR amb més informació sobre la manifestació: Mani #16M · Unim-nos per un món sense el racisme ni el feixisme · #WorldAgainstRacism | Unitat contra el feixisme i el racisme (ucfr.cat)