CCOO de Catalunya inicia un cicle de debats sobre els temps de treball i de vida amb el títol “Treballar menys, repartir els treballs i viure millor”

En la commemoració del centenari de l’assassinat de Salvador Seguí, ‘el Noi del Sucre’ i de Francesc Comas ‘Paronas’

La jornada commemorativa començarà a les nou del matí amb la tradicional ofrena floral al punt on els pistolers de la patronal van matar, demà fa cent anys, a Salvador Seguí i Francesc Comas, i la durà a terme el secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco.

A la tarda, l’acte institucional, que començarà a les 18.00 h, servirà de presentació del cicle de debats “Treballar menys, repartir els treballs i viure millor”, i hi intervindrà Dolors Llobet, secretària d’Estudis, Cultura i Memòria de CCOO de Catalunya. També hi haurà la ponència “L’aportació de CCOO al sindicalisme de classe i nacional”, amb Alfons Labrador, president de la Fundació Cipriano García i coordinador del Seminari Salvador Seguí, així com la inauguració de l’exposició “100 anys de la mort de Salvador Seguí (1887-1923). El sindicalisme confederal i la jornada de 8 hores”, amb Pepe Gálvez, guionista i sindicalista.

L’acte també comptarà amb la salutació de familiars de Francesc Comas, Paronas.

Farà la cloenda Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya. Tot plegat tindrà lloc a l’Espai Assemblea de la seu nacional de CCOO (Via Laietana, 16, de Barcelona).

Posteriorment, a les 20.00 h, i en el marc del festival Barnasants, el mateix espai acollirà el concert d’homenatge a Salvador Seguí, amb David Castillo i Enric Hernáez.

Centenari Mort Salvador Segui

www.ccoo.cat/menys-jornada-mes-vida