La matinada del passat dissabte 12 de juliol es va produir un incendi intencionat a la mesquita de la carretera del Bedorc de Piera, edifici en construcció que va veure afectada tota la seva estructura.
Des de CCOO de Catalunya condemnem aquest atac i expressem el nostre suport i la nostra solidaritat amb la comunitat musulmana, formada per gent treballadora. Alhora també rebutgem qualsevol acte de violència o intolerància religiosa que posi en perill la cohesió social.
CCOO treballa a favor de la convivència a les nostres ciutats i se situa davant dels qui utilitzen els discursos d’odi i la xenofòbia per culpabilitzar certs col·lectius amb l’únic propòsit de dividir la classe treballadora.
Per aquest motiu, mostrarem el nostre suport participant a la manifestació convocada divendres 18 de juliol a Piera, organitzada per Unitat contra el Feixisme i el Racisme Piera i la Comunitat Islàmica de Piera.
La manifestació s’iniciarà a la carpa del Gall Mullat de Piera, a les 7 de la tarda.
