CCOO de Catalunya celebra el seu 12è Congrés els dies 21, 22 i 23 de maig de 2021 a l’Auditori del Fòrum de Barcelona

Podreu seguir tot el congrés en directe pel canal de YouTube de CCOO de Catalunya, però els professionals dels mitjans de comunicació que el cobreixin de manera presencial s’hauran d’acreditar

Tot preparat per a la celebració del 12è Congrés de CCOO de Catalunya, que tindrà lloc a l’Auditori del Fòrum de Barcelona els dies 21, 22 i 23 de maig i que podreu seguir en directe a través del canal de YouTube de CCOO de Catalunya. El lema del congrés és «La força dels treballs».

El congrés, que es farà amb totes les mesures de seguretat i salut per evitar contagis, començarà el divendres 21 de maig a les 15.30 hores. Aquella tarda tindrem la presentació de l’informe balanç, a càrrec del secretari general, així com també les diferents intervencions institucionals i socials. Durant el segon dia, el dissabte 22 de maig, serà el moment de les votacions de les diferents candidatures dels òrgans de direcció i a la secretaria general ( per la tarda) i també de les intervencions internacionals. Finalment, el tercer dia, el diumenge 23 de maig, podrem escoltar els discursos d’Unai Sordo, secretari general de CCOO, i del secretari general de CCOO de Catalunya escollit en aquest congrés, càrrec que amb tota probabilitat recaurà en Javier Pacheco, únic candidat amb més de 10.000 avals presentats. El congrés finalitzarà cap a les 14.15 hores.

Al congrés, hi assistiran 651 delegats i delegades, que arriben a aquest esdeveniment després de centenars d’assemblees i trobades deliberatives així com congressos territorials i sectorials, els quals han aplegat milers d’afiliats i afiliades al nostre sindicat.

Els professionals dels mitjans de comunicació que vinguin a cobrir el congrés de manera presencial, tindran un espai de treball reservat a la premsa, i és imprescindible que s’acreditin enviant un mail a [email protected] amb nom i cognoms, DNI i mitjà de comunicació, i també us podreu acreditar al propi Auditori del Fòrum, a l’accés destinat a la premsa.

Horari del 12è Congrés de CCOO de Catalunya

( en negreta els moments destacats pels mitjans de comunicació)

Divendres 21 de maig

13:30 Inici del període d’acreditació

15:30 Inici del Congrés

16.10 ( aprox.) Intervencions institucionals i d’entitats

17:20 Reunió Comissió de candidatures Inici del termini de presentació de propostes de resolució

17:35 Presentació i debat Informe General

20:50 Finalització de la sessió

Dissabte 22 de maig

8:00 Obertura de portes

9:00 Presentació i aprovació dels informes de la Comissió de Garanties, la Comissió de Control Administratiu i Financer i la Sindicatura de l’Afiliació

9:50 Continuació del debat i aprovació de l’Informe General

10:00 Finalització del període d’acreditació

10:25 Aprovació del nombre de membres de la Comissió Executiva i del contingent lliure al Consell Nacional Inici del període de presentació de candidatures

10:30 Informe de credencials per la Comissió Tècnica

10:35 Presentació del Pla d’Acció

11:10 Debat del Pla d’Acció en grups de treball

13:15 Finalització del període de presentació de candidatures Reunió de la Comissió de Candidatures

14:10 Finalització del període de presentació de propostes de resolució i reunió de la Comissió de Resolucions

14:15 Pausa de migdia

16:00 Presentació del resum dels debats del Pla d’Acció, debat i votació d’esmenes al plenari. Aprovació del Pla d’Acció.

17:05 Presentació, debat i aprovació de la modificació dels Estatuts

17:35 Presentació de candidatures

18:00 Elecció de la Secretaria General, la Comissió Executiva, el Contingent lliure al Consell Nacional, la Comissió de Garanties, la Delegació al 12è Congrés de la CS CCOO (Votacions amb urnes)

19:00 Proclamació de resultats

19:45 Finalització de la sessió

Diumenge 23 de maig

8:00 Obertura de portes

9:00 Presentació, debat i aprovació de resolucions

10:10 Intervenció del secretari general de la Confederació Sindical de CCOO

10:54 Presentació, debat i aprovació d’esmenes a la Ponència i la Modificació d’Estatuts del 12è Congrés de la CS CCOO

(11 hores, possible roda de premsa presentació nou secretari/a general i nova executiva de CCOO de Catalunya. Pendents de convocatòria)

12:00 Cloenda amb la Intervenció del secretari/a general electe.

13:00 Finalització del Congrés