CCOO convoca una concentració en protesta pel malbaratament de recursos públics que significa tenir tancat el nou centre penitenciari de Figueres

Demà, a les 13 h

CCOO de Catalunya ha convocat una concentració de protesta demà dimecres, 28 de setembre, a les 13 hores, davant les portes del nou Centre Penitenciari Puig de les Basses (Figueres). El sindicat vol denunciar el malbaratament de recursos públics que significa tenir tancat el nou centre penitenciari de Figueres, a més de repercutir directament en les condicions laborals dels treballadors afectats.

Les retallades en el sector públic també afecten la seguretat de les presons, ja que les càrregues de treball són cada vegada més grans. El centre penitenciari Puig de les Basses ja hauria de ser obert, però la mala gestió fa que centenars de milers d’euros mensuals d’inversió no serveixin de res. Mentrestant, els sous s’abaixen i l’entrada de nous funcionaris es retarda.