CCOO celebra l’aval del TC a la llei d’amnistia

La Comissió Obrera Nacional de Catalunya valora positivament l’aval majoritari que el ple del Tribunal Constitucional (TC) ha donat aquest dijous, 26 de juny, a la llei d’amnistia aprovada ara fa poc més d’un any al Congrés. CCOO de Catalunya entén que aquesta sentència contribueix de manera decisiva a la normalització del clima polític a Catalunya i demana que sigui tinguda en compte i aplicada, amb totes les conseqüències, per part dels estaments judicials que encara mantenen oberts processos judicials derivats de l’etapa del procés.

Com ja vam manifestar ara fa un any arran de l’aprovació de la llei d’amnistia, CCOO de Catalunya creiem que s’ha agafat el rumb adequat per a la normalització política i social al nostre país. Tal com vam recollir a la resolució del 12è Congrés de CCOO “Per la reconstrucció nacional i social de Catalunya”, CCOO continuem apostant per la via del diàleg. Així mateix, i davant l’amenaça que representen les forces d’extrema dreta, reiterem que la resolució dels conflictes polítics per la via democràtica és la millor vacuna contra la reacció i la manera més raonable de defensar els drets i llibertats.

Afilia’t! Contacta