Els sindicats de les quatre regions metropolitanes de Frankfurt, Milà, Lió i Barcelona es manifesten davant el Banc Central Europeu

El 14 i 15 de novembre ha tingut lloc a Frankfurt una reunió dels sindicats de les ciutats de les quatre regions metropolitanes de Frankfurt, Milà, Lió i Barcelona per analitzar conjuntament la crisi econòmica i financera i les repercussions de les mesures que estan adoptant els governs, la Unió Europea i l’FMI sobre la ciutadania i la classe treballadora de les respectives ciutats i per articular respostes i mobilitzacions conjuntes.

El dilluns 14 de novembre a les 13.45 hores, una delegació de 15 membres integrada per representants dels sindicats de CCOO del Barcelonès, CGIL i CISL de Milà, CGT de Lió, UGT de Catalunya i DGB de la Regió Frankfurt Rhein-Main es va manifestar amb el moviment dels acampats davant del Banc Central Europeu en contra d’una política que condueix a totes les economies a la ruïna.