15 de desembre concentració a l’Ajuntament i repartiment d’octavetes informatives a les OTG de l’Hospitalet

CCOO de l’Hospitalet seguint el calendari de mobilitzacions generals a tot el pais, el dia 15 de desembre, i coincidint amb la Jornada d’acció europea convocada per la Confederació Europea de sindicats (CES), va realitzar una concentració a l’Ajuntament i un repartiment d’octavetes informatives a les OTG de la ciutat.

Contra la retallada de drets laborals i socials, contra les retallades en el sistema públic de pensions i contra la congelació de les pensions per a l’any 2011!

Per rebutjar l’ampliació de l’edat de jubilació fins als 67 anys!

Per reclamar una política fiscal més justa i progressiva en què pagui més qui més en té i que generi més ingressos i permeti lluitar contra l’economia submergida i el frau fiscal!