Assemblees de delegats i delegades “Amb les coses de menjar no s’hi juga”

CCOO de Catalunya ha organitzat un seguit d’assemblees de delegats i delegades del sindicat que tenen com a lema “Amb les coses de menjar no s’hi juga” i que serviran per explicar el recent acord de pensions però també per tractar d’altres temes que afectaran el dia a dia dels treballadors i les treballadores catalans en els propers mesos com ara l’Acord Interprofessional de Catalunya, la negociació dels convenis sectorials que estan bloquejats, la defensa dels serveis públics o la proposta d’un pacte per al jovent per garantir la seva emancipació, entre d’altres.

L’assemblea de Barcelona va tenir lloc el 28 d’abril, i va coincidir amb el Dia Internacional de la Seguretat i la Salut Laboral. Es va celebrar al Teatre Condal (Avinguda Paral·lel, 91, de Barcelona) a partir de les 10 del matí, i va reunir més de 600 representants sindicals de CCOO.

Altres assemblees previstes

Igualment, hi ha previstes altres assemblees a les principals ciutats del territori.

Baix Llobregat, Alt Penedès, Anoia i Garraf

Tarragona

• Tarragona, el 25 d’abril, a les 10 h, a la Universitat de Tarragona
  • Tortosa, el 9 de maig, a les 10 h, al local de CCOO