Agenda destacada de CCOO en la jornada de vaga laboral de 2 hores per torn de treball el 8 de Març, Dia Internacional de les Dones

Avui dijous, 8 de Març del 2018, Dia Internacional de les Dones, sota el lema “Ens plantem”, CCOO ha convocat VAGA LABORAL de 2 hores per torn de treball contra la bretxa salarial, contra els salaris de misèria i contra les violències masclistes.

Durant tota la jornada tenen lloc aturades, concentracions, mobilitzacions i manifestacions arreu de Catalunya. Us recordo algunes de les accions més destacades i programades per a la vaga d’avui.

Agenda d’accions destacades a Barcelona

Des de les 7 hores està tenint lloc una acció informativa al Port de Barcelona (porta 3/Cotxeres TMB Zona Franca) que compta amb la participació de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

A les 9 hores tindrà lloc una acció de CCOO i UGT a l’Hospital Clínic amb participació de Javier Pacheco.

A les 10 hores es farà una concentració a El Corte Inglés de plaça de Catalunya.

A les 10.15 hores es repartiran fulls volantsinformatives a l’av. del Portal de l’Àngel amb la participació de Javier Pacheco.

A les 11 hores sortiran tres columnes en manifestació. La primera des del passeig de Gràcia núm. 2, que anirà a la plaça de Sant Jaume. La segona des de plaça Urquinaona, amb la presència de Javier Pacheco, que acollirà les treballadores i treballadors de la neteja d’edificis i locals (en vaga de 24 hores pel seu conveni), que anirà fins la plaça de Sant Jaume. I la tercera que anirà des de Correus fins la plaça de Sant Jaume.

A les 12 hores concentració a la plaça de Sant Jaume on confluiran les tres columnes i a més tothom que s’hi vulgui afegir. Allà hi haurà parlaments de dones de CCOO i UGT i els secretaris generals dels sindicats faran declaracions als mitjans de comunicació.

A les 13 hores, acció del sector de l’Educació a l’Institut Flos i Calcat de l’avinguda Rio de Janeiro. I també tindrà lloc una acció unitària al Port de Barcelona conjuntament amb els estibadors.

Punts d’interès informatiu dels sectors industrials a Catalunya en la vaga laboral del 8 de Març

BARCELONÈS

PLAÇA ANTONIO LÓPEZ:  concentració CCOO a les 10.45 h per fer un acte d’enlluernament amb llaços liles del pedestal on hi havia lestàtua .

MERCABARNA: carrer Major, 76, Barcelona. Aturada de tots els centres de treball interiors i concentració a les 12.15 h a la porta de NISSAN , polígon industrial Zona Franca Sector B, carrer 3, 77-111,  de Barcelona.

NISSAN: polígon industrial Zona Franca Sector B, carrer 3, 77-111, de Barcelona. Aturada de 2 hores sortida a les 12 h. Concentració amb altres empreses del polígon i conjuntament lectura del manifest amb MERCABARNA, AKCO NOVELL, COVESTRO, LEAR, CROMOGENIA. Després es farà una columna en manifestació pel polígon.

VALLÈS OCCIDENTAL

ITALCO: ronda dels Mallols, cantonada carrer Pla Sitges, Sant Quirze del Vallès. Aturada de 2 hores, sortida a les 12.45 h, de l’empresa amb manifestació fins l’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès .

VALLÈS ORIENTAL – MARESME – OSONA

GRIFOLS S.A.: carrer Can Guasch, 2, Parets del Vallès.  Concentració amb altres empreses al polígon i després s’anirà a la concentració de l’Ajuntament de Parets del Vallès.

GIRBAU S.A.: carretera de Manlleu, Vic. Concentració amb altres empreses al polígon i després s’anirà a la concentració del Ajuntament de Vic.

BAIX LLOBREGAT –  ANOIA  – GARRAF

DAMM I SAN PATRICK, T2:  sortida a les 11.30 h des del  polígon industrial Mas Mateu, carrer de l’Om, 9, el Prat de Llobregat. S’anirà en manifestació fins a la T2 de l’aeroport, i es concentrarà amb altres empreses, a l’estàtua del cavall de Botero.

SEAT Martorell: camí Complex Seat, s/n, Martorell. Concentració a les 12 h a la rotonda del costat de l’entrada al complex SEAT.

TARRAGONA

Concentració i aturada de les empreses de les nuclears ASCO i VANDELLÒS. A tots els polígons de la província les empreses importants faran actes i concentració a les 12 h.

GIRONA

Les empreses de la comarca de la Garrotxa del sector carni  faran concentració a l’ajuntament d’OLOT,  a les 12 h.

LLEIDA

COOPERATIVA AREA DE GUISSONA:  carrer Verge del Claustre, s/n, de Guissona. A les 12.45 h concentració a l’Ajuntament de Guissona, a plaça Bisbe Bell. A les 14.30 h i 17.030 h concentració a la porta de l’empresa i lliurament de clavells.

SADA: polígon industrial el Segre, avinguda de la Indústria, parcel·la 402-403 de Lleida,

Concentració dels treballadors i treballadores  durant el matí a la porta del centre de treball.

Manifestacions:

Barcelona, 18 h. Passeig de Gràcia – c. Provença (punt de trobada de CCOO)

Tarragona, 12 h, plaça de la Font

Lleida, 18 h, plaça Ricard Viñes

Girona, 19 h, plaça del Vi (18.30 h al local de CCOO)

Sabadell, 19 h, plaça de Sant Roc

Terrassa, 19.30 h, Vapor Ventalló (c. de la Rasa, 24)

Granollers, 18 h, Plaça de la Porxada

Mollet del Vallès, 18 h, plaça Prat de la Riba