Acte obert sobre les perspectives de pau a Ucraïna

La seu de CCOO de Catalunya acull aquest divendres 9 de juny un debat sobre el futur d’Ucraïna organitzat per la Plataforma Catalunya per la Pau, de la qual el sindicat en forma part. Els ponents convidats a dinamitzar la jornada són Julio Rodríguez, exmilitar retirat i expolític, i Tica Font, investigadora del centre Delàs.

Julio Rodríguez, després de dedicar la seva carrera professional a l’Exèrcit de l’Aire, va tenir diferents càrrecs dins de la política, primer com a cap de l’Estat Major de l’Exèrcit i, posteriorment, dins la formació política Podemos, com a cap de gabinet de la Vicepresidència Segona i  Ministeri de Polítiques Socials i Agenda 2030. Tica Font és experta en economia de defensa, comerç d’armes, pressupostos de defensa, indústria militar, noves armes i seguretat. Fundadora del Centre d’Estudis per la Pau J. M. Delàs, és tota una referència del moviment pacifista europeu.

El debat tindrà lloc a l’Espai Assemblea de CCOO Catalunya (Via Laietana, 16), el proper divendres 9 de juny, a les 18.30 h, i està obert a tota la ciutadania interessada a conèixer amb més profunditat la situació a Ucraïna.