Concentració demà dimecres, 9 de setembre, a les 12 h, a la Plaça del Rei de Barcelona, amb tots els sectors de l'àmbit educatiu

CCOO demana respecte per l'educació

Foto Demà dimecres, 9 de setembre, a les 12 hores, la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya organitza una concentració a Barcelona per exigir respecte a l’educació i una tornada a les aules segura. Podeu trobar la convocatòria a https://educaccio.cat/2020/educacio/el-govern-de-la-generalitat-i-les-patronals-no-respecten-leducacio-cal-una-tornada-segura-concentracio-9-setembre-12h-pl-del-rei-barcelona/. L’acte es farà a la Plaça del Rei amb totes les mesures de distanciament i seguretat necessàries.

Intervindran delegades i delegats de totes les etapes educatives, des del 0-3 anys fins a les universitats, i de tots els àmbit i professions (lleure, educació no reglada, docents de pública i privada, discapacitat, neteja, personal laboral...) per explicar totes les realitats i posar en comú propostes i reivindicacions.

A la cloenda de l’acte comptarem amb Aurora Huerga, secretària general de la Federació de Construcció i Serveis de CCOO de Catalunya, Manel Pulido, secretari general de la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya, i Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 8 de setembre de 2020