A Solsona

Demà, segona concentració del personal del Centre Sanitari del Solsonès per reclamar que els paguin tot el que els deuen

Demà dimecres, 17 de juny, el personal del Centre Sanitari del Solsonès (CSS), convocat pel comitè d’empresa, continuarà la seva protesta. El comitè vol negociar o intentar desencallar el conflicte que s’arrossega de fa temps. La concentració es farà a les 13.45 hores a la porta del centre (plaça de n’Antoni Guitart, 1, Solsona).

Els treballadors i treballadores del CSS volen negociar amb la presidenta del centre per tornar-li a manifestar que, des de l’any 2017, pateixen retallades salarials respecte de la resta de professionals sanitaris de Catalunya, concretament un 6,45 % menys que se suma al 5 % menys des del 2010.

En reunions anteriors, durant el mes d’abril, s’ha ofert al personal un increment parcial del 2018 i 2019 més un 25 % del deute reconegut dels objectius del 2017. El criteri del comitè d’empresa i dels treballadors i treballadores, però, és que volen que se’ls actualitzi el salari per no incrementar la desigualtat salarial respecte de la resta de treballadors i treballadores sanitàries de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 16 de juny de 2020