Assemblea virtual de Joves de CCOO de Catalunya

Engeguem de nou el procés de la Conferència Confederal de Joventut!

La Comisión Ejecutiva Confederal va aprovar, el passat dimecres 6 de maig, una resolució en la qual reprenia el desenvolupament de les assemblees prèvies a la conferència final, fixada per al 17 de juny.

L’Assemblea de Catalunya tindrà un format telemàtic per garantir, d’igual forma, tant la presència com la seguretat de totes les participants. Així doncs, fins al 14 de maig s’ha habilitat el correu [email protected] per fer arribar les candidatures de la delegació final que assistirà a la Conferencia Confederal de Juventud (en comptes de presencialment com a les anteriors assemblees). Per fer això possible, s’han hagut d’adaptar les normes inicials, així que us adjuntem de nou les modificacions detallades.

Dit això, us convidem el dia 26 de maig a les 12h a l’Assemblea virtual de Joves de Catalunya (https://youtu.be/Tejx-gbtHYs). L’assemblea durarà un màxim de dues hores i comptarà amb l’ordre del dia següent:

– ASO + Ponència/resum debats nivell I
– Presentació candidatures + sistema de votació telemàtic
– Informació sobre la Conferencia Confederal de Juventud final
– Intervenció del secretari general de la CONC, Javier Pacheco
– Intervenció del responsable de Juventud de la Confederación, Carlos Gutiérrez
– Intervenció de la coordinadora nacional d’Acció Jove

Salut i lluita!

Feu clic per descarregar-vos:
– El reglament de la II Conferència Confederal de Joventut de CCOO de Catalunya
– El model per a la presentació de les candidatures (format telemàtic) en català.
– El model d’aval telemàtic a les candidatures en català
– El modelo para la presentación de las candidaturas (formato telemático) en castellà
– El modelo de aval telemático a las candidaturas en castellà
– La resolució de la Comissió Executiva Confederal aixecant la suspensió de la Conferència Confederal de Juventut
– El cartell de l’Assemblea virtual de Joves de CCOO de Catalunya

Segueix-la en directe a https://youtu.be/Tejx-gbtHYs el 26 de maig, a partir de les 12.00 hores.